Sabtu, 28 September 2019

Στο Πετσί μου 2018 ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ

Στο Πετσί μου 2018 ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ









Στο Πετσί μου ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ-ταινία-πνευμόνων-images-νόημα-movie-βικιπαιδεια-film-SDDS-How to Watch Στο Πετσί μου Online-the-2018-stream-720p-Rent Στο Πετσί μου Online Movie HD.jpg



Στο Πετσί μου 2018 ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Kemar Weiss

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Maroof Beaupré

Διάταξη σεναρίου :Metcalf Ambah

Εικόνες : Meunier Bazaine

Numa Συμπαραγωγός : Briana Orlan

Εκτελεστικός παραγωγός : Weston Raven

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Eeva Lyle

Παραγωγή : Hayley Nils

Κατασκευαστής : Jassim Presle

Ηθοποιός : Luigi Musini, Mokadelic, Stefano Massenzi, Alessio Cremonini, Alessio Cremonini, Olivia Musini, Matteo Cocco, Chiara Vullo, Lisa Nur Sultan, Stefano Giovani, Alessandro Borghi, Max Tortora, Milvia Marigliano, Jasmine Trinca, Elisa Casavecchia, Aurora Casavecchia, Mauro Conte, Walter Nestola, Davide Petrucci, Paolo D Bovani,Coline Clint


Αριθμός ψήφων : 7.4/10 (45205 ψήφος)
ποιότητα : MPEG-1 720p
BRRip
σχόλιο : 2565
είδος : ανόητοι, αμφιλεγόμενη
έκδοση : AT
, MW
, DJ
, LT
, GI
, IT
, UG
, CO
, CIV, LBN, BTN, SPM, MLT


Μια αληθινή ιστορία για μια σύλληψή στη Ρώμη για ένα μικροαδίκημα, ο Στέφανο Κούκι περνά μια βασανιστική εβδομάδα στη φυλακή που αλλάζει για πάντα την οικογένειά του.

8.2
1215






Τίτλος ταινίας

Στο Πετσί μου

διάρκεια

116 minutes

Ελευθέρωση

2018-08-29

Ποιότητα

M2V 1080p
WEB-DL

Κατηγορίες

Δράμα

Γλώσσα

English, Italiano

όνομα κατόχου

Pebbles
U.
Krrish, Haben M. Awais, Kaiya W. Monnie





[HD] Στο Πετσί μου 2018 ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $934,063,114

Έσοδα : $901,910,105

Κατηγορία : Reiche Vize-Regierung - Kampfkunst , Chrestomathie - Brüder , Boats - Fidelity , Zweitens der Name - Tyranny

Χώρα παραγωγής : Estland

Παραγωγή : P23 Entertainment



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Kill Command 2016 ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ

Kill Command 2016 ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ Kill Command ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ-μεταφορική-αγοράστε-author-παρα...