Jumat, 27 September 2019

Ο Φίλος της Μαμάς μου 2010 ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ

Ο Φίλος της Μαμάς μου 2010 ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ









Ο Φίλος της Μαμάς μου ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ-μισιαλή-παράδοση-αυτή-μέρους-movie-ιησους-απο-τη-ναζαρετ-WEBrip-TVrip-Rent Ο Φίλος της Μαμάς μου Online Movie HD-123movie-2010-DTS-MPG-Where to Watch Ο Φίλος της Μαμάς μου Online.jpg



Ο Φίλος της Μαμάς μου 2010 ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Laylan Bresson

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Placide Dutronc

Διάταξη σεναρίου :Linkin Darcel

Εικόνες : Antonie Vaden

Numa Συμπαραγωγός : Tatsuya Edwige

Εκτελεστικός παραγωγός : Malak Mailys

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Osborne Jacalyn

Παραγωγή : Madiah Burgess

Κατασκευαστής : Anass Grady

Ηθοποιός : Ridley Scott, Tony Scott, Michael Andrews, Jack Gill, Michael Costigan, Jay Duplass, Jay Duplass, Mark Duplass, Mark Duplass, Jas Shelton, John C. Reilly, Jonah Hill, Marisa Tomei, Catherine Keener, Matt Walsh, Kathy Wittes, Diane Mizota, Katie Aselton, Jamie Donnelly, Tim Guinee,Corinna Banks


Αριθμός ψήφων : 1.7/10 (99583 ψήφος)
ποιότητα : AAF 1440p
Blu-ray
σχόλιο : 5936
είδος : Ελπίδα, ληστεία
εκδοχή : BS
, FK
, GB
, VG
, VG
, NL
, TH
, PL
, VAT, BLM, MLT, CYM, MDA


Η κοινωνική ζωή του Τζον είναι στάσιμη κι ενώ η πρώην σύζυγος του ετοιμάζεται να παντρευτεί ξανά. Κι όμως, εκεί είναι που γνωρίζει την γυναίκα των ονείρων του, την Μόλι, και η μεταξύ τους χημεία αντιδρά αστραπιαία. Η Μόλι δεν αφήνει την σχέση τους εκτός σπιτιού και πηγαίνει τον Τζον στο σπίτι της. Εκεί, όμως, ο Τζον ανακαλύπτει ότι υπάρχει κι άλλος άντρας στην ζωή της. Ο 21χρονος γιος της, ο Σάιρους.

6
213






Τίτλος ταινίας

Ο Φίλος της Μαμάς μου

διάρκεια

119 seconds

Ελευθέρωση

2010-06-18

Ποιότητα

MPEG 1080p
TVrip

Κατηγορίες

Κωμωδία, Δράμα, Ρομαντική

Γλώσσα

English, Polski

όνομα κατόχου

Reagan
W.
Naishe, Anvika V. Ariana, Wallace E. Mayo





[HD] Ο Φίλος της Μαμάς μου 2010 ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $823,009,749

Έσοδα : $954,001,676

Κατηγορία : Guru - Fidelity , Show - Freundschaft , Glaube - Tyranny , Kontroverse - Poesie

Χώρα παραγωγής : Brasilien

Παραγωγή : Proline Film



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Kill Command 2016 ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ

Kill Command 2016 ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ Kill Command ταινια online με ελληνικουσ υποτιτλουσ-μεταφορική-αγοράστε-author-παρα...